اخبار اقتصادی
چاپ00014:09 - 1403/07/04

بازدید معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید از پروژه بازسازی مرکز تبیین و کرسی های آزاد اندیشی فرهنگ ایثار و شهادت نشر شاهد 

کارگر آنلاین | یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید روز یکشنبه اول مهر ماه از پروژه بازسازی مرکز تبیین و کرسی های آزاد اندیشی فرهنگ ایثار و شهادت نشر شاهد بازدید کرد.

به گزارش کارگر آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر، یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید روز یکشنبه اول مهر ماه از پروژه بازسازی مرکز تبیین و کرسی های آزاد اندیشی فرهنگ ایثار و شهادت نشر شاهد بازدید کرد.

  • میثم جعفری مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر ضمن ارائه گزارشی از مراحل بازسازی و همچنین بخشهای مختلف این مرکز گفت با برنامه ریزیهای صورت گرفته این مرکز به عنوان مهمترین مجموعه فرهنگی طراز انقلاب اسلامی در حوزه کرسی های آزاد اندیشی بویژه حوزه ایثار و شهادت شروع به فعالیت نموده و مرکزی برای حضور فعالان فرهنگی بویژه جوانان جهت اجرای طرحهای فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن تشکر از زحمات انجام شده، فعالیت در حوزه فرهنگی بویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بسیار مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این مرکز بتواند در حوزه فرهنگی بویژه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی اقدامات موثری را انجام دهد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
سامانه بتا بانک رفاه کارگران